SafeShare 2 is almost ready and you can try it now!
"Χελιδονίσματα" - 17ο Νηπιαγωγείο Τα "Απίθανα Νηπιάκια"
Ήρθε ήρθε χελιδόναήρθε και άλλη μεληδόνακάθισε και λάλησεκαι γλυκά κελάηδησε:«Μάρτη, Μάρτη μου καλέ,και Φλεβάρη φοβερέκι αν φλεβίσεις κι αν τσικνίσειςκαλοκαίρι θα μυρίσεις.Κι αν χιονίσεις κι αν κακίσεις,πάλιν άνοιξη θ” ανθίσεις.